Mariessa just came out from the toilet and asked me to 'betulkan seluar dia yg terbalik' before she can put it on again.

Mama (mode: membebel) : Kakak, kan dah banyak kali Mama ajar Kakak mcm mana nak betulkan seluar Kakak. Kakak kan dah four... Kena la pandai betulkan seluar sendiri, betul tak? Bila Kakak nak pandai betulkan seluar ni?

Mariessa: Jumaat!

 

P1040147


* Tak jadi Mama nak marah *


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 Responses
  1. Pirate Says:

    apa releven nya Jumaat? hahahahha


  2. Serene Says:

    Tak tau la Zali.. Dia ni ikut suka dia je nak jawab apa. Nanti hari Jumaat, kita test tengok, dah pandai betulkan seluar terbalik sendiri ke belum! :P


  3. afi Says:

    lol, she is the very the cheeky one. aunty afi mmg selalu amused dgn telatahnya!


  4. Serene Says:

    Afi..

    Mmg sgt cheeky ini budak. :D When are you due by the way? Take care, babe!


  5. apa nak ckp lagi?tunggu je la hari jumaat..hehehhe...

    kalau shamil dia suka ckp "bila shamil dah 4thn nnti.." or "dulu2 masa shamil 3thn.." mcm le dia dah tua benar...